Sd.Kfz. 247 Ausf. A

Sd.Kfz. 247 byl obrněný velitelský vůz používaný německými ozbrojenými silami během druhé světové války. Model Ausf. A postavil Krupp na podvozku L 2 H 143 6 x 4 (Krupp Protze) v roce 1937. Měl 4-válcový vzduchem chlazený benzínový motor 3,5 litru (210 Cu v) Krupp M, maximální rychlost 70 km / h a dosah 350 km. Jako všechny ostatní vozy, které používaly tento podvozek, měl Ausf. A omezenou mobilitu, řidiči bylo doporučeno jezdit na silnicích a stezkách.

Panzerkampfwagen I

Panzerkampfwagen I (resp. PzKpfw I či SdKfz 101) byl německý lehhký tank produkovaný v letech 1934 – 1940. Celkem bylo vyrobeno přes 2100 strojů. Původně se předpokládalo, že půjde jen o cvičné stroje, ale finanční potíže a problémy s vývojem středních tanků typu Pz III a Pz IV vedly k tomu, že byl nakonec nasazován v boji a na začátku války dokonce byl nejčetnějším bojovým strojem německých tankových vojsk.

Panzerkampfwagen II

Panzerkampfwagen II (resp. PzKpfw II či SdKfz 121) byl německý lehký tank produkovaný v letech 1935 – 1944. Celkem bylo vyrobeno přes 1900 strojů. Tento tank byl projektován jednak jako průzkumný a cvičný, jednak jako dočasná náhrada za dosud nevyvinuté tanky Pz III a Pz IV. Po zahájení Operace Barbarossa byly i tanky Pz II postupně stahovány z fronty.

Austin 2

Dne 6. března 1915 Rusové objednali 60 vozidel lepší verze, známé jako Austin 2. série. Tentokrát byl stroj postaven na podvozku 1,5 tunového kamionu s výkonnějším motorem. Trup byl kratší, se silnějším pancířem. Méně vítané bylo bylo odstranění zadních dveří. Dalším vylepšením bylo vybavení kulometů bočními štíty.